JJA

srijeda, 12.07.2006.

SMINKANJE JAVNO



Pisala sam vec u par navrata o tome, ali eto da jednom posvetim tekst bas tim individuama. Sto mislite o sminkanju u javnosti – tipa javni prijevoz, ulica, kafic? Osim sto to iz higijenskih razloga u meni pobuduje osjecaje gadjenja, da, izgleda mi i nekulturno. Zena koja ZAISTA drzi do sebe, uspjeti ce to obaviti doma. Ili ce biti takva faca pa ce joj biti svejedno jer zna da je prekrasna. Za mene je sminkanje dio osobne higijene, a kako ne rezem nokte u tramvaju niti perem zube necu se tamo ni sminkati. Iz mojih starijih tekstova znate kako imam jednu uvijacicu trepavica skoro svako jutro u viziru. Ili kad vidite nekoga da u hodniku (javna ustanova) mokrom maramicom ide ispod majce i brise pazuha, a wc je svega par metara dalje. Jesu te osobe toliko opustene pa je to kao cool? Ili su vise nemarne.
Jednako ruzno mi je vidjeti kad zene na plazi obavljaju osobnu higijenu.bang Tipa cupaju dlake pincetom, raspaju nokte ma fuj, fuj. To se radi doma, moje dame.
Kak vam izgeda zenska koja na cesti pusi? Mislim hoda i pusi. Meni vulgarno. I smeta me kad po cesti ljudi piju kavu iz onih to go kartonskih salica. Pobogu, pa zar bas SVE moramo podrediti sparanju vremena? Jos nam samo fali da si i krevet privezemo za ledja pa tako ustedimo vrijeme usputnog zaustavljanja doma e u svrhu zaista ljeganja u krevet.rolleyes Ako NEMAM vremena popiti salicu kave, a da NIJE na cesti, jebes takav zivot onda. Onda nesto radim krivo. Onda cu se strpiti do ureda i tam popiti prefini espresso iz one masine koja je kostala vise nego cijela moja kuhinja, a moja kuhinja bas i nije bila s rasprodaje. Ili kad je jednom zenska pred izlogom popravljala sminku sto je s obzirom na grimanse koje je pri tom proizvodila bilo izuzetno smijesno, pogotovo jer nije znala da je spigl samo s jedne strane, a da ju iz unutrasnjosti ducana gledaju zaprepasteni kupci i 2 prodavacice LOL . Kad to rade u tramvaju, pozelim da naglo mora zakociti i da joj taj ruz (koji joj nimalo ne pase na facu ionako) odsklize na ostatak lica. Eto sto cete, zlobna sam.
Jel to neko moderno doba, zivjeti u pokretu pa sam ja staromodna?
Po bontonu je i jesti u hodu no-no. No eto to radim, takav mi je tempo ovih dana. Trci simo tamo s jednog posla na drugi s drugog na treci pa na kavu poslije. Pojedem slatkac u hodu ili sendvic ili nesto iz pekare.
Ne sminkam se na javnim mjestima. Kakva izadjem van, takva idem po svijetu. Za odredjene stvari postoje odredjena mjesta. Moram se znati podnjeti i u manje savrsenom stanju i meni je to o.k. Nakon vecere vani ne popravljam sminku. Popravljam ju nekad u velikom zenskom wc-u sa onim velikim komodama kao u kupaoni, na poslu. I to obavim za manje od minute i najcesce samo ruz popravim. Iako me uopce ne smeta doci bez ruza navecer doma, jer sam ga u toku dana pojela LOL.
Iako se volim dotjerati, uopce ne nosim ono kozmeticko ogledalce u torbi. Pa se zenske cude, kao kak ja volim kozmetiku a to nemam u torbi.
Kuzim one zen-filozofije tipa live and let live, ali blog mi sluzi za komentiranje. Uzivo takve stvari ne komentiram tim osobama, sutim i promatram.
Frendica kaze da ljudi koji 5 puta na dan idu popravljati sminku jesu itekako nesigurrni. Sljedeca kategorija je sminkanje u autu, pa zenska zabrije na semaforu, zeleno je al eto jos samo jedan potez maskarom. Kaj ja znam, prava zenska ce se po meni namazati doma a ova samo pokazuje da si ne zna rasporediti vrijeme
I pitate se kakave veze ima ruz s gornje slike sa tekstom? E pa s time sam se pocastila danas cerek

A sad idem punit canellone sa tri vrsta sira i svjezim zacinskim biljem, imam jednu vegetarijanku na veceri. Uz to fino rashladjeno bijelo vino i velika zdjela salate.

- 10:00 - Komentari (15) - Isprintaj - #