JJA

utorak, 18.07.2006.

Koliko vam treba da se skockate?

Meni relativno malo. Tako malo da se sve zenske pripadnice cude kad se idemo osvjeziti u wc. Jer ne popravljam kompletnu sminku. Jer se ujutro spremim na posao za 15 minuta (tusiranje je uvijek navecer)
Dio lezi u rutini, dio u kvalitetnim proizvodima (i cinjenici da posjedujem malo kozmetike, prosla me manija nagomilavanja) a dio i u tome da vjerujem da je manje - vise.
Recimo ako idem vikendom van, neki party, 15 minuta za tusiranje i pranje kose, plus 5-10 minuta za posusiti kosu. Namjerno sam tako osisana da izgledam odlicno i bez da se feniram, a dapace svoju kosu jako volim, i jedna je od mojih aduta. Sminkam se od 5-10 minuta,
s tim da je ovih 10 minuta za mene vec jako puno i u pravilu koristim 1-2 mjesecno. Puder, korektor, rumenilo, ruz, maskara. Spric parfema, uskacem u odjecu. Ako nemam namazane nokte, cijeloj proceduri dodajte 10-15 minuta. Ormar drzim preglednim, sve sto nisam obukla citavu godinu - rijesavam se toga. Volim vidjeti ODMAH sto imam i tako sam u stanju skombinirati o.k. outfit za minutu. Pristalica minimalizma - zastupam isti i u ormaru. Radije 4-5 kosulja, ali dobrih nego 20-ak kojima je sav malo nakrivo, gumb je jedan otpao vec nakon 3 nosenja i tako. .
Radije 4-5 odlicno krojenih majci, od najboljeg pamuka nego 25 kojima jedan rub visi ili se odpara saf vec nakon mjesec dana. Radije jedne prave suncane naocale, nego 5 modernih koje ce mi losim UV filterima unistiti oci.
Neki zastupaju teoriju da si oni koji se stalno isto furaju dosadni. Well, ako ste zaista DOSADNA pojava i osoba, ni sva roba svijeta vam nece pomoci popraviti to. I obrnuto, netko tko je uvijek u istoj boji (crna) uvijek isti kroj stvari ali zna to nositi, taj uvijek prolazi.

Sad on - tusira se pola sata, to mu je gust, pustiti toplu ili hladnu vodu (vec prema godisnjem dobu) i stati ispod mlaza vode i meditrati. Da, mi imamo veliki racun za vodu. Onda sljedi slaganje frizure, znate one frizure, gdje mora izgledati kao da se NIJE trudio...
onda ciscenje usiju, pranje zuba minimalno 4 minute (je, treba isprati svu tu silnu nutellu smijeh) pa after shave, pa rol on - tak skupi se tu svaki dan sat vremena. Ukljuceno i meditativno citanje na wc-u. Tam cita samo knjige. Ne voli novine. Onda kad negdje moramo stici, a zakasnili smo - seretski se naceri i kaze mudro: ah, zene, znate! Pritom sam ja cekala NJEGA i to 25 minuta. I bila kao i uvijek na vrijeme gotova, jer ne volim kasniti. Ali mene vide dotjeranu, njemu se bas i ne vidi zbog cega bi proveo puno vremena u kupaoni, te i ostali zakljuce da je u pravu.

- 23:12 - Komentari (13) - Isprintaj - #