JJA

petak, 09.02.2007.

Berlin...

...fascinacija u velikom pakiranju. O ovom gradu postoje filmovi, knjige XXL formata, desetine turistickih vodica i pokoji blog, a tekst koji slijedi je samo jedna mala osobna crtica iz tog grada. U koji igrom slucaja zalazim cesce. Pored ostalog tamo je i moj mentor broj dva.
Preporucam kafic Aufsturz u Oranienburger Str., osim sto imaju dobru kavu, imaju i besplatan internet i fine kolace i straznju prostoriju koju ce vam besplatno ustupiti za rad (u ovom slucaju nasoj grupi).
http://www.aufsturz.de/. U sklopu kafica je galerija. Nude preko sto vrsta piva, prefine sendvice i barem 15-ak varijanti kave. Rezervirala sam prostor online, brzi su i ljubazni. Ispod kafica je i club koji me jako jako podsjeca na Kulusic.


Pri zadnjem posjetu Berlinu, u sijecnju, uzela sam ICE-Sprinter prvu klasu. Inace putujem drugom, a ustedjeni novac radije potrosim na knjige. Za gotovo jednaku ili cak i manju cijenu mogu letjeti ALI avion je mnogo losiji za okolis nego vlak, pa sve ugledne nacionalne kompanije za putovanje unutar zemlje placaju jos samo vlak. Barem one kojima je stalno do javnog imidza. Kojemu po udobnosti nista ne fali, a otpada i dosadan check in po principu 100 ml ovog ili onog. Osim toga vozeci se u vlaku uzivam u krajoliku, imam mnogo bolji restoran na izbor nego je klopa u avionu itd. Prva klasa dusu daje kad, dok putujete od A do B morate odraditi nesto, onda bukirate miran kutak u kojem nisu dozvoljeni mobiteli i imate mir. Nije to ni lose, nekoliko sati (zavisno gdje putujete) neprekinutog rada. Neometanog chatom, pozivima ili slicnim. Za mene prilicno produktivno vrijeme.
Moj neki mali ritual je uzeti novine, kad putujemo skupa, svatko svoje pa se mijenjamo, te pojesti nesto fino u restoranu. Zadnji put - Bionada, kava i prefini cokoladni kolac - komad 890 kalorija. Vjerujem da si mozete zamisliti koliko cokolade je onda imao u sebi. Sljedeci tjedan sam opet na tracnicama. No ne zelim prvu klasu. Prvo su me pitale ljubazne "stjuardese" jel bi sto pila, pa jel bi sto jela, pa mi donjeli desert, pa novine, pa maramice za osvjezenje - a sve sto sam zeljela je malo mira. Nisam uzela "miran" odjeljak. Pa taman kad sam namjestila sjedalo za spavanje - doista usporedivo sa prvom klasom najboljim aviokompanija, taman smo stigli!
Na predivan divovski berlinski kolodvor. Kazu najveci u Europi. Nisam ovo provjeravala.









Samo ducana u ovom kompleksu ima preko 15 000 metara kvadratnih.

I mjesto koje bih isto preporucila za fine lagane i opustene frustuke vikendom, je predivno
Große Wannsee
i mjesto zvano Loretta. Uz otvorenu vatru, iznimno niske cijene ica i pica i ugodnu knjiznicu koja stoji svima na raspolaganju, tesko cete naci sto za zamjeriti.
http://www.loretta.de/, vec za 5,50 po osobi mozete uzivati koliko hocete u sirnom fondue-u, kavica je 1,40 eura, a i vasi najmladji mogu se pod vasim budnim oko izludirati koliko zele







Mi smo se doduse i tamo susreli radno ali u svakako ugodnoj atmosferi. Tamo mozete iznajmiti i bike pa po sumici gor i dol, jer okolna priroda je predivna.


- 17:13 - Komentari (28) - Isprintaj - #