JJA

petak, 23.02.2007.

Free or not...

Jeste li samostalni?

Ako da, cime mjerite tu samostalnost?

Jeste li dobrovoljno u postojecem statusu?

Osobno, samostalnost mjerim financijskom neovisnoscu. Cinjenicom da sam u stanju skrbiti za samu sebe. I za druge, po potrebi. Vazna mi je samostalnost. To ne znaci da druge ne trebam, nego da nisam OVISNA o njima. Mogu s njima ali nis ne moram. Ujedno, iskljucivo zaista samostalnu osobu zelim za zivotnog suputnika. Neki muskarci se boje snaznih zena. Kazu, neovisno nije zenstveno. Za mene opet, nema niceg MANJE zenstvenog nego ovisnicki, priljepak-modus. Jedino kad su pojedinci stanju sami rasti, mogu rasti i u paru...

Dodajem jedan komentar odozdola jer je Lagana mnogo bolje od mene srocila ono sto sam i sama htjela napisati:
Samostalna sam onda kada sam s nekim jer to ŽELIM biti a ne jer to MORAM biti. Mogu bez tebe, ali izabrala sam biti s tobom jer to želim. Hodaj pored mene rame uz rame. Budimo jednaki, ali ne budimo jedno. Jer ja sam svoja i ti me voliš upravo takvu.

- 07:29 - Komentari (32) - Isprintaj - #