JJA

ponedjeljak, 12.07.2010.

Ohrid 2010

Dodatak: hvala ti dragi geomire na odlicnom linku, da pjevali smo ovo cesto, naucila sam ove godine sve od rijeci do rijeci, evo za sve, jedino znam za dvije verzije jedna je sa ribarima (ova linkana) a druga ovako:

Vinari belogradjani,
krotko terajte karvanot,
da ne mi platno zgazite,
platnoto mi e darovno.





Ajmo ovako u slikama, jer za prateci tekst nemam vremena. O Ohridu sam pisala ranije:

http://jja.blog.hr/2007/10/index.html#dan9
http://www.blog.hr/print/?id=1620513122
http://jja.blog.hr/2006/06/index.html#dan12
http://jja.blog.hr/2006/05/index.html#dan29

Spavati ionako ne mogu, u stanu je trenutno 29 stupnjeva, rashladjivanje ne palim jer Lucky odmah dobije upalu oka. Mace se razvalile po plocicama ili kadi i mijaucu da im pomognem i da ih rashladim. Pustim im svako jutro hladne vode u kadu, zatvorim odvod i onda oni u to malo vode gacaju, pljuskaju i rahladjuju se. Znaju i pipu otvoriti pa se samo nadam da tu vjestinu ne zlorabe. Apetit im se usprkos vrucini nije smanjio, nepobitan dokaz da su mace moje.zubo

Jako volim Ohrid, Makedoniju, Makedonce, to mi dodje kao drugi dom. Dovoljno nepoznat jos da nema masovnog turizma, jos dovoljno autentican, gdje je paradajz iz vrta a ne plastenika i gdje se na festi cuje sve sto sto godina niste culi, gdje znate rijeci svega i gdje vas vasi radni kolege cudom gledaju kako iz sata u sat sve vise gustate.

I - dobar fotic zlata vrijedi, ovo je bio firmin od par tisuca skupa sa popratnom opremom, eura da.

Firma je specificna pa su i fotke bile tematski odredjene ali krenimo revijalno:



Danima sam se ubijala u jagodama i tresnjama slatkim kao med. Doslovce sam uvijek uz komp imala zdjelu punu voca.



A ovako je na selu:







U pozadini vidite stativ, da slikalo se za web stranicu firme, siki miki luksemburske centrale...



Nije ni u gradu lose:







Slikano iz auta, mojim foticem za svaki dan:







Albanija



Dorucak u hotelu, a sto reci cerek





Te ovo kao poklon, lijepo uokviren za one koji su pazili mace. I meni par boca visestruko nagradjivanog vina na medjunarodnom natjecanju u Francuskoj, preporucam odlicnu vinariju koja se nalazi odmah desno na pocetku gl. shopping ulice - carsije - jedina vinarija u blizini, svatko ce znati. Imam i vizitku, negdje, kupilo nas pet 23 boce odlicnog vina i dobili jos tri na poklon. Te tri smo sredili nakon proplesane noci ujutro oko sedam na obali.

http://www.bovin.com.mk/en/awards.asp

Ovo za pocetak, dva sata kasnije je vino teklo u potocima, sviraci su nam citali zelje sa usana i napraviti dernek do jutra pravi balkanski mi taman treba jednom godisnje. Nista plejbek, nista elektronika, nasem Ciganu je zaista falio zub i zaista je znao sve na koje je jos moja baka plesala. Jedan od restorana je Antiko, odmah uz jezero, mislim da je adresa Kej Marsala Tita.



- 23:59 - Komentari (32) - Isprintaj - #